Sounds of silence






No idea
Posted on: Thursday, April 05, 2012 | 2 dopest talk(s)


 Assalamualaikum !

Hi ! Rasanya dah lama aku tak update blogger ni . Agak kesunyian dan kesepian . Ada ke orang melawat ke blog aku ni ? *Persoalan . Aku rasa tak ramai yang melawat blog aku . Mane taknya , blog dah lama tak update . Memang la ramai tak melawat kat sini kan . hehehe :) Aku dah lama tak update blog ni ada sebab . Sebabnya ialah aku tak ada idea nak update blog . ngehngehh . Itu je alasan aku .

Ekceli , selama 3 bulan aku dok rumah , aku rasa aku dah banyak buang masa . Sepatutnya aku kena cari kerja-kerja di luar sana . Tapi aku ni agak pemalas sangat . Dok rumah je jadi penganggur . Kat kampung ni tak ramai kawan perempuan . Tak akan la aku nak keluar sorang-sorang dan tak kan la aku nak keluar dengan lelaki . Aku bukan jenis yang macam tu . Aku kena pilih kawan yang baik okay . hehehe :) Tapi . . aku dok rumah ada hasil kerja juga . Aku minat bergambar iaitu PHOTOGRAPHER . Aku ni takde la hebat macam orang lain . Aku baru belajar . Aku banyak tanya orang macam mana nak mencantikkan gambar . Selain itu , aku ada juga belajar dari youtube . Aku tak mampu nak pergi kursus photographer . Mahal tak mahal la kan . ngehngehh :)

Aku lebih suka caption gambar permandangan . Sangat indah .







Dan inilah hasil kerja aku . Sebenarnya ada banyak lagi gambar . Semua ada kat http://www.flickr.com/photos/aziedaamira/ . Rajin-rajinlah melawat ke sana . hehehe :)

28/4/2012 aku akan mula sambung belajar di UNISEL SHAH ALAM . Aku amik kos pengurusan perniagaan . Wish me luck okay . Lepas ni aku tak dok rumah lagi . Aku akan dok asrama di sana . Sememangnya aku suka dok asrama . Nak belajar dengan kawan-kawan pun boleh . Kalau dok rumah , aku tak akan belajar dan tak ada sape yang akan ajarkan aku pasal pengurusan perniagaan ni . :_)







Disclaimer

Assalamualaikum ! Hi, welcome to my blogger .

Navigate
Twitter

Instagram : aziedaamira
 drakulas

Tagboard


Credits
Templete and edit by : Nadirah Izzaty
Bullets from: Kari Pixel and Cici
Image hover by: Muazz Adli
Inspired by:
Header by: Luqman